Av någon konstig anledning.

Igår var det Julafton som vi alla redan vet. På morgonen gick jag och pappa ut och fotade varandra lite. Av någon konstig anledning så fick vissa bilder ingen bakgrund, att det nästan ser ut som att fotot är taget i en studio och inte ute på altanen som det faktiskt var, som ni ser på bilden är det endast ytterst få och små fläckar i bakgrunden som inte är vita (och var för lat för att ta bort dem hehe). Ja det är underligt hur man omedvetet kan få saker att se helt annorlunda ut. 
 
Hoppas ni alla har haft en fin jul (början i alla fall) för det har jag, jag hoppas även att ni har fått fina julklappar. 
Själv är jag väldigt nöjd över julklapparna som jag fått, ett macro objektiv, pengar, kläder, kånkenväska och massa annat! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0