Kommer hem i morgon

Hejsan. Snart ska jag ta mig till stan för att sedan åka vidare till älsklingen i Norsjö där jag stannar till i morgon. I morgon följer han mig hem också så jag har ingen aning hur det blir med bloggningen, men ska försöka klämma in ett inlägg under morgon dagen.

Just nu sitter jag och tittar hur vädret kommer vara i skellefteå nästa vecka och hur det kommer vara i rhodos, är övertaggad nu och vill bara att det ska bli lördag så fort som möjligt!

Varmaste dagen under nästa vecka ska det tydligen vara 16 grader så ja jag kan då säga att det i alla fall kommer vara varmare på rhodos! Första dagen när vi kommer fram runt 11 så ska det vara 28 grader och resten av dagarna bara varmare och varmare:D!

Nu ska jag packa ner lite saker som kan vara bra att ha med sig till Robin och sedan fara, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0