Oj dålig uppdatering..

gammalbild.

Hejsan! Har inte uppdaterat sen i onsdags insåg jag nu.. haha.. Men i torsdags gjorde jag faktiskt inte speciellt mycket, drygade typ bara.. I går jobbade jag sista dagen på mitt sommarjobb, känns sjukt skönt för nu har även jag fått sommarlov! På kvällen möblerade jag om mitt rum, städade och sedan chillade jag framför datorn och somnade hyffsat tidigt. Har legat och dragit mig i sängen ett tag nu och funderar på att stiga upp om en stund kanske... Men jag vill ha sol... jag vill ha det underbara vädret som var igår som jag inte fick ta del av speciellt mycket eftersom att jag jobbade.. Läste vädret på mobilen igår och fick nästan självmordstankar när jag kom till nästa vecka.. Regn hela veckan.. kill me! Haha.. men de kan väl få vara fint väder en vecka nu sen kan de regna haha;) Åker ju utomlands om precis en vecka så jag taggar ihjäl mig just nu, hahah nästan så jag börjar fundera på att börja packa men ska försöka hålla borta fingrarna från att göra det redan. Idag vet jaq inte riktigt vad jag ska hitta på förutom att älsklingen kommer ikv. Saknar honom sjukt mycket så ska mysa sönder med honom direkt jag ser honom, haha desperat. Nä men ska inte babbla om onödig fakta men som sagt har inte så mycket annat för mig. Vi får höras senare helt enkelt. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0