Sol vind och vatten är det bästa som jag vet, men det är på dig jag tänker i hemlighet.

Har faktiskt varit ute och fotat lite ikväll i det fina kvällsommar vädret:), Det händer inte ofta och det började bli allt mer sällan för något år sedan. Men det kändes kul och jag fick faktiskt ihop några helt okej bilder, känner mig dock lite ovan men men. Idag har jag verkligen inte gjort så mycket, tagit det lugnt mest och chillat, ätit jordgubbstårta och levt livet helt enkelt.
 
Senare ikväll tror jag faktiskt att jag ska ta mitt första dopp för det här året i ån, vi får se om jag vågar men ska försöka få mig i, i morgon väntar nya planer men berättar mer i morgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0