Väntar på finaste Amanda.

ja så här ser jag då ut idag, sitter och väntar på att Amanda ska komma hit sedan och spendera resten av dagen med henne. Jag tror vi ska fota och det var även tänkt att vi skulle bada men vädret är inte det bästa så tror inte det kommer hända.. men aja vi får se något ska vi väl lyckas hitta på:)!
 
Nu under morgonen har jag faktiskt varit duktig att packa upp resväskan från Grekland haha, jag tar alltid 5 år på mig innan jag orkar packa upp väskor haha, men jag har även lyckats städa lite i mitt rum så att det känns jävulskt skönt.
 
Jag blir så glad nu för tiden när jag vaknar, går ner och ser en GIGANTISK bunke med stora, färska, klarröda jordgubbar som man bara direkt vill mumsa i sig! Sommarn är härlig, dock har denna sommar inte bjudit på så bra väder ännu, men jag hoppas fortfarande, jag hoppas fortfarande att de en dag ska komma och hålla i sig resten av sommaren!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0