Glommersträsk

Nu sitter jag förhoppningsrvis på bussen mot glommersträsk, eller ja vi får väll i alla fall hoppas!
Ikväll ska jag umgås med fina vänner och vi får se om jag stannar till måndag eller bara till i morgon. Dessutom finns det väll också en risk att jag tar bussen från glommersträsk och åker till Robin och stannar där någon dag, planerna är inte så välplanerade ännu men pappa tyckte att att jag skulle kombonera glommers med norsjö så vi får se, det beror på vad som går bra för Robin. Men i alla fall, har ingen aning hur mycket jag kommer blogga så har ställt in något tidinställt inlägg med bilder från tidigare tillfällen jag varit i glommers som kommer ploppa upp då och då. Men jag hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0