Hemma

Har haft underbara 4 dagar första dagen med Ola och alla andra vänner i Glommersträsk, vi badade, hade trevligt och fick träffa saknade vänner så det var kul! I söndags tog jag bussen från Glommersträsk och bytte buss i Boliden till Norsjö där jag var hos min underbara älskling fram till ikväll, vi har mest tagit det lugnt och myst med varandra men det gör mig inget!
 
Ikväll blir det att ta det lugnt, ska alldeles strax duscha sedan ska jag leta efter lite låtar som jag ska sjunga i kyrkan på Lördag, ja är det någon som vet någon hyffsat bra låt som funkar att sjunga i kyrkan så kom gärna med ett tips eller flera i en kommentar, Bloggar mera senare PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0