Gelenaglar.


hejsan bloggen.
Lite svårt att skriva nu när gelenaglarna sitter på men jag gör mitt bästa! Idag har det varit skola som vanligt men efter skolan åkte jag, Liv och Sara som sagt till Skellefteåhamn och fixade gelenaglar inför skolavslutning hos en urhärlig tjej vid namn Melissa, 350:- för cirkus 2 timmar, värt!

När naglarna var klara åkte jag vidare till Robin där jag stannade till just innan 8. Kl 8 var det vårkonsert med kören på efs, det var sjukt kul och allting avslutades med en stor kramring. Ska nog gå och lägga mig nu men vi hörs i morgon. PUSS.

Kommentarer
Postat av: malin

Vilken melissa????!

2012-06-07 @ 23:44:05
URL: http://wordsbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0