It's a beautiful day.


Godmorgon allesammans, idag är det onsdag och jag ser ut så här^.
Ska alldeles strax bege mig av till skolan fast ska förbi ica innan och ta ut pengar. Efterskolan ska jag, Liv och Sara åka moppe till skellefteåhamn och fixa gelenaglar där, nice nice såhär till skolavslutningen! När vi är klara där så far jag vidare till Robin och stannar där ett tag, vet inte riktigt hur länge men det beror på ifall jag ska vidare på vårkonserten som jag egentligen ska vara med på men eftersom att jag är så hes så får vi se om det bara blir dit och lyssna. För övrligt så ska jag försöka ha en bra dag i skolan, onsdag så det är ganska chill men ah vi får se helt enkelt vad med som händer, Ha de bra.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0