Hemmagjord glass.

fråga mig inte vad den blåa lilla pricken är, för det vet jag inte.. hehe.
 
Hejsan allihopa! Har nyss ätit middag och snart väntar detta att få provsmaka. Det är alltså hemmagjord jordgubb- och blåbärsglass (vänster är jordgubb och höger är blåbär), får hoppas att det smakar. Kl 7 ska jag vara på fuego pass men innan dess ska jag veckohandla lite smått och sådär. Är klar med i princip allt plugg om vi inte har något mer som jag är omedveten om men det hoppas jag verkligen inte, ska dock skriva lite mer på en svenska uppgift som jag har lovat att börja på. Vi får höras senare i alla fall, om det blir senare ikväll eller i morgon ser vi då, men ha det bra , puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-11-18 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0