Julkänsla i november.

Åh jag är så taggad på julen som aldrig förr, kan nog bero på att jag sällan umgås med min familj och släkt nu när jag bor för mig själv. Är så taggad på en dag utan bekymmer, en dag med familjen, god mat och presentöppning som får en att känna sig som ett litet ivrigt barn igen, ja det är något man aldrig kan få nog av. Igår bakade jag och mamma lussekatter, lussebullar, pepparkakor och julköttbullar, samtidigt lyssnade vi på lite julmusik och julstämningen blev helt på topp i vårat lilla kök.
 
Idag är det söndag och jag vaknade för ca en timme sedan, har hunnit krypa mig ner i onepicen för en riktig mysdag och ätit lite lunch bestående av fredagens pizza. Dagen kommer inte vara så intressant dock, läxor står på schemat, men det får jag väl skylla mig själv i, lämnar man allt till sist så får man lida i slutändan. I kväll blir det att fara och träna fuego på friskis och svettis, hejsvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0