Sover hos finaste Amanda.

Sitter nu hos Amanda där jag spenderat kvällen, blev ingen träning dock för så mycket kom ivägen.. Jag och Amanda har ikväll pratat om ALLT mellan himmel och jord och bara haft en riktig tjejkväll. För cirkus tio minuter sedan åt vi kvällsfika, milkshake med mini marshmellows, juice och mackor, MUMS! Sitter nu och väntar på Amanda som duschar och lyckades finurlig som jag är klura ut deras lösenord på internet, hihihi busigt. 
Funderar även på om jag själv ska duscha nu eller om jag väntar till i morgon på morgon, dock kommer jag förmodligen hata mig själv ifall jag väntar så lär nog bli nu efter henne! 
 
Sedan ska vi nog sova. Så sov gott allesamman, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0