Tillbaka.

Hejsan, sa aldrig att jag skulle ha någon bloggpaus.. men jo jag tog en ganska lång. Har haft så sjukt mycket som snurrat runt i mitt huvud ett bra tag men det börjar lugna ner sig nu och jag hoppas att det får hålla sig så.
I alla fall, ska börja blogga igen nu och det är gulligt att jag fått kommentarer av folk som "varför har du slutat blogga?" och "du måste börja blogga igen", det är gulligt att ni märker det och bryr er! 
 
Har förmodligen hänt en massa sedan senast men orkar inte dra upp en massa gammalt nu. I alla fall så ser jag på mean girls just nu med mamma och lever igen lite gamla känslor, mean girls var nämligen min favorit film för några år sedan. Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll allihopa, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad kul att du börjar om igen! Du är ju så bra på att skriva!

2012-11-17 @ 21:19:55
URL: http://josseeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0