Tryffeldoftande laxsoppa...

(Guldlock, en bild till våran interaktiva saga som vi håller på med på engelskan)
Ja som rubriken lyder, tryffeldoftande laxsoppa till lunch och jag är inte så taggad. Sitter här nu i min ensamhet i korridoren för alla är på lunch, själv fick lunchen bli en kycklingmacka som jag tidigare idag köpte in tha cafeteria. Idrooten var sjukt kul för övrigt! Kvar idag har vi svenska gemensamt och sen har jag gitarrlektion, slutar och tar helg innan två idag och det känns bäst! 
 
Nu väntar jag på Pontus som är och äter lunch, sen ska vi sätta ut accord på en låt om guldlock som vi gör på svenskan, låten är dock nog det tapigaste hört men men... tur vi har en fin klass som förhoppningsvis uppskattar den! på redovisningen som vi har på tisdag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0