Besatt

Hej!
Jag har gått och blivit besatt av Farmville 2... not good. Började igår vid 10 tiden och sedan dess har jag inte kunnat sluta. Kl 7 ska jag sätta facebook förbud för mig själv så att jag kanske får någon läxa gjord. Om jag kommer lyckas eller inte är ju frågan och svaret är troligast inte, men jag ska försöka iaf!
 
Idag hade vi 2 prov och i morgon 2 men jag tror ändå att de kommer gå bra, eller naturkunskapen kan bli knepig men matten lär gå hyffsat. I går köpte jag föresten 2 par nya jeans vilket var välbehövligt. 
Har förövrigt inte ätit middag än för att jag är för beroende av Farmville, heheh tog lite chips och har legat och nördat sen ungefär kl 4 då jag kom hem från skolan. 
 
Ja, har inte mycket mer att säga än att jag ska plugga och sådär. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0