Keep your head up.

Jadu, ännu en dag man vaknar upp och känner den eviga smärtan i magen. Hatar vinter mer än något annat för det enda vinter vill mig är en ständig urininfektion, varje vinter. Så har inte dragit till skolan än.. även om jag vill men ska i alla fall snart dra mig iväg till skolan eftersom att jag har naturkunskaps omprov (var sjuk förra gången provet var så nu är min sista chans ifall jag inte vill göra rest prov i maj...) Efter skolan drar jag då till stan och köper nya jeans som jag prövade igår, är inte helt säker om vilka par jag ska välja men, ja vi får se! Ikväll blir det en pluggar kväll som de flesta kvällar nu för tiden, förlåt att jag är så dryg just nu eller ja för det mesta men livet rullar inte på så bra right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0