MAMMA 50 ÅR!

igår fyllde mamma 50 år och jag och min bror käpte halsbandet här ovan tilll henne. Vi har var sitt hjärta inristat våra namn och våran månadssten bredvid. Både idag och igår firades hon av vänner och släkten och jag har hjälpt till me att plocka fram saker och gjort tårta osv.
 
I fredags var det som sagt linje fest och klädkoden var h, jag och Johanna klädde ut oss till horor, ja.. vi hade ingen fantasi och de flesta svarade hora när vi frågade vad vi skulle klä ut oss till så det fick bli så.. Dock visste varken jag eller Johanna vad vi skulle ha på oss men det fick bli uringat linne och genomskinliga strumpbyxor och så var vi även lite väl översminkade. Sedan skrev vi även "10:- /ligget" på våra bröst med ett läppstift, de var dock inte så bra för att det knappt gick bort , så jag fick gå med halsduk hela dagen efter.
 
Nu ska jag plugga som vanligt då, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0