mysigt värre

Hejsan. Har krypigt ner i min onepice som jag sydde på slöjden förra året, så sjukt skönt är det!
Ska skriva en konsert analys och sedan ska jag bara ta de lugnt, ska se förra avsnittet av x faktor och williams lista som jag missade i helgen och så ska det sen få bli en skön lång natt för ovanlighetens skull, om jag kommer lyckas med det vet jag inte än men vi lär ju märka!
 
Känns dessutom väldigt skönt att kunna ta det lugnt för en gångs skull, förra veckan tog verkligen kål på mig men denna vecka känns helt okej, inte överdrivet mycket plugg men lite små grejer sådär, har dock 3 prov nästa vecka men ska inte oroa mig riktigt än!
 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0