Snöslask

Hejsan! Blev riktigt förvåndad när jag såg att folk ändå läser min blogg även om jag inte uppdaterat, men glad blev jag! Anledningarna att jag inte uppdaterat är ganska många, började med att helgen var ganska stressig, konserter hit och dit osv. Sedan kraschade min skoldator på lördag kväll vilket gjorde det svårt för mig att kunna uppdatera. 
 
Idag på engelskan fick jag en ny mac, dock bara för att låna tills min är lagad, men ändå, I'm happy again.
Känns väldigt jobbigt att allt skolmaterial och alla bilder osv som var sparat på datorn bara är borta, men vad ska man göra lixom. I söndags skulle en historia uppsats lämnas in via samarbeta, och eftersom att min dator kraschat så blev det att börja om från nytt, var väldigt irriterad och kände ingen ork alls, blev stressad och allt kändes bara så meningslöst eftersom att jag lagt ner så mycket energi och arbete på den uppgiften innan, blev likadant med svenska uppgiften, men hur vi ska lösa det vet jag inte riktigt än, det återstår att se i morgon.
 
Förövrigt så började det snöa idag, eller  ja de ser ut som snö fram tills de nuddar marken eller något annat för då blir det bara kallt regnt, vilket inte är så behagligt när man cyklar till och från skolan... Ska inte klaga mera utan nu ska jag fixa lite nödvändiga saker till denna dator, PUSSpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0