Söndag.

 
bild från igår.
Gårkvällen blev lyckad och idag har jag varit hemma hos mina föräldrar. Nu sitter jag och funderar om man ska städa eller ta tag i skolarbete, jag har i alla fall ingen speciell tid som jag måste sova i kväll för i morgon har jag sovmorgon till 20 över 1 vilket känns otroligt skönt! Dock har vi bad.. vilket jag inte känner mig jätte taggad på, men men..  ska i alla fall vara med. Igår fick jag en massa kläder av Amanda och det känns kul med lite nytt i garderoben! Tidigare för några veckor sedan så fick hon lite kläder av mig så det blev ett klädbyte, men det är ju skönt att få bort lite kläder man aldrig använder och samtidigt få en massa nya helt gratis, sjukt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0