Då var det måndag igen..

 
bild från i lördags.
 
HEJSAN! 
Igår tog jag det lugnt hela kvällen, vet egentligen inte varför det aldrig blev att jag bloggade men ja, det kom väl andra saker i farten. I morse så ringde aldrig min väckarklocka och jag försov mig till 8 då min klasskompis jocke väckte mig med ett sms, så tack till honom♥ Sprang då och duschade, virrade runt och frågade mig själv 1000000 gånger vad jag skulle ha på mig, tänkte om jag skulle äta frukost eller inte, packade gympakläder (lyckades ändå ta fel kläder och glömde både skor och sportbh..) och till sist satte jag upp mitt hår i en slickad knut som jag inte vågat släppa ut ännu.. hehe ja så började min morgon.. sedan cyklade jag till skolan på 5 minuter och i vanliga fall brukar de nog ta runt 10 och så kom jag bara en kvart försent.. ja min morgon var inte den roligaste. 
 
Har nu hunnit komma hem från skolan, ätit middag som bestod ut av korv i baguette. GÖTT! Nä nu ska jag typ sova hahaha , och snart kommer Christian och Julian hit så ska väl vara social med dem resten av kvällen. 
I morgon blir det iaf en riktig pluggkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0