Jobbig dag.

Vaknade 7 och hade ont i magen så steg inte upp föränn halv 8 då jag insåg att jag hade utvecklingssamtal kl 8. Så stressade mig upp, hoppade över frukosten,visste inte vad jag skulle ha på mig och hade förstås en dålig hårdag och allt blev bara kaos, blev inte bättre av att jag lyckades slänga igen dörren (som låser av sig själv) utan att ha tagit med mig nycklarna, så där står jag, i trappuppgången klockan är över 8 och jag har varken nycklar in, till cykeln eller skåpet. Jag ringer mamma och hon hämtar mig men kommer en kvart försent. 
 
En hämsk morgon leder alltid till en jobbig dag. Jag har haft jätte lätt att bli uppretad osv. Men nu ikväll ska jag bara lägga allt bakom mig (hoppas jag). Ska om ca en timme bege mig till kören och öva inför helgen, sen ska jag tvärr plugga, vilket förstör hela kvällen men aja, sånt får man räkna med nu för tiden.
Ha en trevlig kväll, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0