Senaste veckorna.

De senaste veckorna har bloggningen inte legat på topp som ni kanske märker men orker räcker inte till efter alla sena kvällar och tidiga mornar som jag kämpat mig igenom nu under jobbar perioden. Men iaf, tänkte dra lite kort vad jag sysslat med de senaste veckorna. Först och främst har jag jobbat och har endast en dag kvar, sedan har jag försökt att umgås med mina kompisar så mycket som möjligt men har för det mesta bara legat död i sängen på kvällarna. Har i alla fall hunnit vara med Johanna och fotat en massa bilder, haft tjejkväll med några tjejer från klassen och badat badtunna osv, bakat chokladbollar med några andra klasskompisar, flyttat tillbaka till lägenheten och färgat håret mörkare. Ska försöka komma igång med bloggningen igen när skolan börjar om, om jag lyckas eller inte är en svårare fråga men jag tycker ändå att jag bloggat väldigt mycket för att vara jag i sommar, så det ska jag vara nöjd över!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0