Svar och efterlängtad helg.

Har fått en fråga om jag skulle kunna göra en guide på hur jag redigerar bilder, och visst skulle jag kunna göra det! Dock undrar jag lite vad som menades med frågan då den var kommenterad på ett inlägg med en random mobilbild i. Tycker det är jätte kul med önskemål och visst ska jag fixa en "guide" på hur jag oftast redigerar bilder, men innan tänkte jag fråga ifall det är något speciellt ni vill att jag ska visa?
 
Nog om det Nu har det äntligen gått en av tre veckor på sommarjobbet, känns som en hel evighet dock. Har varit trött och haft dåligt humör hela veckan och inte alls kännt någon tagg att stiga upp klockan 7 på morgonen (om man ens kan vara taggad på det är ju frågan...), så det känns sjukt skönt med lite helg nu, ska verkligen ta vara på sömntimmar nu, sova ut länge i morgon har jag tänkt mig. Ikväll har jag sett en film med mamma och pappa och myst i soffan, skönt med lite lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0