Senaste dagarna.

Hej, har stått lite stilla här på bloggen under julen vilket egentligen inte alls beror på att jag inte haft tid eller så har bara varit sjukt trött på senaste... Men i alla fall så har jag haft en toppen jul med familj och släkt och jag är riktigt nöjd över mina julklappar också! Tänker visa julklapparna lite senare då jag fått allting, min bror kom på att det var dags att beställa julklapp till mig två dagar innan julafton och hela julklappen har inte kommit än så jag tänker visa allt när paketet kommit. Har även hunnit köpa en hel del på mellandagsrean och vissa saker som även inte var på rean som jag även visar lite senare. Hoppas ni alla har haft en bra jul så hörs vi snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0