Fullsmockad dag.

Hejsan, vaknade upp hos Johanna i morse, vi fixade oss sen drog vi till mig och ganska snabbt kom öbbe också dit. Vi gick ut och fotade även idag ett tag och nu har jag sjukt mycket bilder att redigera men måste bara ta mig tid att göra det. Har redigerat nästan alla biler från igår förutom dem som vi tog tillsammans men dagens bilder har jag knappt hunnit tittat på ännu. Dagen har varit ganska fullsmockad, efter fotandet började pluggandet som aldrig verkar ta slut... Har ännu inte blivit klar med engelskaredovisningen vilket jag måste bli innan jag kan sova eftersom att det är redovisning på tisdag.. Hade även tänkt att hinna göra historian men det får helt enkelt bli i morgon för annars lär jag väl måsta sitta uppe hela natten... Gemun har jag också en del grejer på kvar... åhhh lär inte bli mycket sömn i natt... Från 7 till 8 var jag på core och sen for jag och handlade lite inför veckan, nu har jag duschat och landat i min säng men plugget återstår, vill bara sova men jag krigar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0