Igång igen.

 
Dagens jag.
 

Känner bloggsuget stiga nu och jag har äntligen fått mitt efterlängtade microbjektiv som jag skulle få i julklapp (det var felbeställt). Idag har jag varit på skolan, insåg ganska fort att jag och Sara tänkt precis likadant som varandra gällande kläder. På oss hade vi en exakt likadan tröja och exakt likadana byxor. HAHA ja så kan det gå.
Efter skolan var jag och gymmade mellan 1 och en halv och 2 timmar ungefär, känner att jag har kommit igång med träningen nu och det känns sjukt skönt!
 
I morgon ska jag på buggkurs faktiskt, känner mig som ett tap då jag har varit och dansat tidigare så nu är det väl dax att lära sig lite grunder och så, hittade en danspartner för ungefär en vecka sedan så hade turen och kom med i kursen! Men innan jag drar och dansar i morgon så ska jag nog gå ut och pröva på mitt nya objektiv litegranna, hoppas på bra väder! PUSS, vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0