Less på vintern.

Som rubriken säger så är jag sjukt less på vintern och all kyla, dessutom blir man så sjukt trött och slut och har aldrig någon ork med något under denna vita tid. Ser dock fram emot några fina vinterdagar med sol ute i backen med vänner men just nu när man ska kämpa sig ut i minus graderna för att gå till skolan, det finns inget värre!
 
Hade kort dag idag och det kändes sjukt skönt, jag och Sara höll dock på att missa bussen till stan och fick springa de 300 sista metrarna (enligt mitt ögonmått, var säkert 100 meter haha!) och när vi har 75 meter kvar kör bussen i väg.. typiskt, sen stannade den igen, vilken ängel till busschaffis alltså!  
 
Ikväll blir det förmodligen att ta det lugnt som vanligt, nä men jag har fortfarande sjukt ont i vaderna (eller ja nu är det bara en av vaderna som värker men) så jag typ haltar lite smått och har ingen lusst att dra mig till gymmet och halta på löpbandet.. men i morgon, då jävlar ska jag dra mig dit och röra på fläsket!
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på lite lugn musik och laga lite mat i mitt stora "kök" hehe, vi hörs!
 
(ursäkta för detta långa och ointressanta inlägget hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0