MONDAY.

En fin bild från förra veckan.
 
Hejsan! Jobbig skoldag idag men jag kom hem levande och nu sitter jag här och är precis klar med plugget som jag tagit hem, har dock kvar en inlämningsuppgift i historia och några grejer på gemun som jag lämnar till senare.
Skulle egentigen ha tränat fuego ikväll men jag och matheus hade bestämt att fara och dansa på efyran så jag sket i det, men då blev det inget av buggen heller för att han inte skulle hinna med tydligen.. aja kanske var behövligt med en pluggkväll så att jag slipper stressa ihäl senare. 
 
Åt för övrigt på subway till middag med Johanna och hade en liten pratstund mellan tuggorna sedan kände jag latheten inombords när jag åkte buss hem, men... jag skyller på att det är kallt! Det har jag i och för sig rätt i också men;). Min träningsvärk håller i sig men jag hoppas på bättre i morgon! 
 
Nu ska jag se film, kanske ta mig en macka och sedan ta en tidigkväll, det kan behövas så jag orkar med resten av veckan. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0