sjuk idag.

Gårdagens. Hejsan allihopa, blev ingen bloggning igår.. var sjuuuukt trött och pluggade typ hela kvällen. Idag är jag sjuk.. så det blir väl att göra av med passa plugg! Har varit vaken ett ganska bra tag men har som bara legat och degat i sängen än så länge. Nu lyssnar jag på min sångläxa och försöker lära mig den. Nu ska jag snart göra bort lite gemu och sen fixa fram någon lunch om jag orkar. Hoppas ni andra får en bättre dag, min känns ganska urkass, tror dock att den hade legat på samma nivå i skolan eftersom att vi har världens uslaste schema på torsdagar.. enda +:et är sovmorgonen som är på en timme. Matte+ två timmars hål sen historia en timme och 40 minuter+nk samma längd är inte den bästa kombinationen. Jaja. nu blire gemu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0