Bra Ida.. bra....

Ikväll var jag ute och gick med musik i öronen och kameran runt halsen. Hade stannat på ett ställe och fotat lite grann och solen tittade fram jättefint bland träden. När jag skulle börja gå igen så kändes allt jätte trassligt för att kameran satt över headsetsladdarna och drog ner headsetet så jag la undan kameran tvärt på ett broräcke och skulle fixa till allt och just då åker kameran ner i vattnet. OCH FÖRSTÅS HADE JAG MITT FAVORIT OBJEKTIV PÅ OCKSÅ... där gick flera 1000kr upp i rök. Kunde iaf hoppa ner i vattnet och ta upp kameran och nu har jag plockat isär alla delar och lagt ner delarna i ris och hoppas nu för allt i världen att kameran ska börja leva igen, tvivlar dock starkt på det.
 
Egentligen hade jag faktiskt tänkt mig att skaffa ett nytt kamerahus och uppgradera mig lite tills en kamera som även kan filma så ska väl egentligen se detta som ett tillfälle att ta i akt men eftersom att mitt favoritobjektiv som dessutom är hyffsat nytt förmodligen dog på cuppen så känns allt så meningslöst. Ifall kameran inte börjar funka vilket jag skulle gissa på att den inte kommer göra så ska jag skaffa mig en ny så fort som möjligt, kan inte leva utan kamera typ.. haha beroende.
 
Fuck vad jag tappade blogglusten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0