Drygaste dagen på länge.

Igår var jag med liv hela dagen i princip, vi solade hos henne fram till att det började regna och då drog vi oss hem till mig istället och tröståt hela kvällen. Idag har jag börjat jobba och vi blev indelade i två grupper, typiskt som alltid så hamnade alla mina kompisar i samma och jag ensam, detta kommer bli de tre drygaste veckorna i mitt liv, ska dock försöka titta ifall jag har en chans att byta..

Snart ska jag äta middag, är helt vrålhungrig så det kommer sitta fint i magen! Ikväll blir det att chilla framför en film eller liknande!


Kommentarer
Postat av: FS

Kan du göra en guide på hur du redigerar dina bilder?<3

2013-08-02 @ 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0