Gamla Bilder.

En bilder på vackra Klara som jag fotat i vår.
 
Nu när kameran är död så har jag en bra anledning till att visa lite gamla bilder som aldrig blivit visade på bloggen. Ivrig som jag var i morse så sprang jag ner för trappan och direkt in i köket för att titta ifall kameran funkade, vilket den inte gjorde... Har ingen aning om objektivet funkar än men eftersom att det är så pass nytt så KANSKE jag har sån tur att det går på garantin, hoppas!
 
Vid 4 ska jag och mamma i alla fall ner till stan och möta upp pappa som slutat jobba, så ska vi till resebyreån igen och beställa resan, sedan far vi och hämtar ut bordet och förhoppningsvis ska vi även in på elgiganten och titta om en ny kamera, hoppas att jag även kommer hem med en ny i min hand. Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0