Årets första dopp.

Idag har jag, Lina, Alfred, Nathalie och Jesper varit i Strå och badat/solat, okej mest solat men jag tog mig iaf ett dopp i det iskalla vattnet! Det har varit en sjukt härlig dag och har även hunnit förbättrat brännan en del. Hoppas vädret bara får fortsätta såhär i sommar, skulle vara perfekt!

För ett tag sedan åt jag middag och Saras famij är här som gäster, dock är inte Sara här pga att hennes pojkvän åker utomlands sent ikväll så hon ville hinna säga hejdå.. men det kommer andra gånger. Har även hunnit lekt med lillkusinen Melvin ett tag. 
 
Ikväll blir det förhoppningsvis att se på melodifestivalen och äta lite cashewnötter men innan dess så ska jag gå ut en sista stund och njuta av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0