Bodaborg

Igår blev en riktigt bra dag, jag var somsagt på bodaborg på kvällen vilket var riktigt roligt och vårt lag vann dessutom vilket inte gjorde det sämre. Förutom det så fick jag både en operationstid innan sommarlovet riktigt dragit igång och fick även veta att jag fått feriepraktik i sommar. Så i sommar har jag två sommarjobb och blir ca 10000 kr rikare på 5 veckor, känns toppen! Att jag dessutom äntligen ska få bli opererad efter all väntan och slippa  att kvävas hela sommaren. 
 
Inte nog med det så är jag ledig idag och det är sjukt bra väder, ska alldeles stax äta frukost sen ska jag ligga i solstolen resten av dagen. Känns verkligen att sommaren ä här♥
 
Är hos mamma och pappa igen vilket betyder att det kommer bli bättre bloggning och bättre bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0