Dagens inköp.

Idag har jag fyndat denna fina skjorta på Josefins bloppis för endast 100kr. Har länge tänkt att jag ska investera mig en ny skjorta så det passade finfint! Idag var det som ni alla vet måndag igen och måndagar för mig brukar vara en plåga.. dock har denna måndag varit över mina förväntningar. Rebecca höll i en karatelektion på idrotten vilket faktiskt var väldigt kul men även sjukt jobbigt och inte nog med det, historian blev inställt, LYCKA!♥
 
Tiden har bara runnit iväg sedan jag kom hem dock.. Mamma och pappa kom hit vid 4 och vi tittade lite på resor, ska nämligen till Egypten i höst men vi är lite oeniga om vilket hotell vi ska välja.. men det ska nog lösa sig i slutändan. Efter det har jag endast hunnit äta och degat lite. Hade tänkt att hinna ut i det fina kvällsvädret men verkar som jag endast får skåda det genom mitt fönster. Ska ta och skriva klart en uppgift och sedan får vi se vad som väntar, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0