Lunch på bryggan.

Hej, Igår kväll gick jag, Johanna och Emelia ner till älven och åt en massa gott, blev även en ganska sen kväll så ville inte riktigt upp i morse men det var ett måste då jag skulle upp till sjukhuset och ta blodprov inför operationen.

Sedan bar det av till skolan som inte varade speciellt länge, vi fick veta våra betyg i svenska och engelska och sedan fick vi åka hem. Då drog jag, Sara och Lina till stan och köpte sallad på Ica sen gick vi ner till bryggan och satte oss och åt. Efter ett tag kom det fler klasskompisar dit och vi låg och solade ett bra tag.

När alla skulle dra gick jag och prövade massa shorts och hittade två par som jag gillade, har dock Inte bestämt mig om jag ska behålla båda paren eller inte, vi får se! Kan visa dem senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0