Måndag.

Har legat och slöat i sängen i säkert en timme, dock skulle jag vilka gå ut och sola nu när solen kommit fram men såg vågar inte ligga och sola på lägenhetstomten själv.. Hehe..

Har haft en lektion idag och sen fick jag sluta eftersom att jag var klar med både svenskan och historian, idrotten skulle jag heller inte vara med på för att jag inte får springa för läkarna just nu. Så dagen har inte varit så fel! Sov morgon till 20 i 10 och dessutom fick jag sluta kvart över 12 istället för 4.

Jag, Sara och Lina for in till stan efter skolan och åt på kungsgrillen även om jag ätit en massa lunch innan, haha!

Ikväll ska jag plugga matte inför morgondagens nationella och sen ska jag nog bara ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0