Ommöblering.

Jag har städat i princip hela kvällen och det var verkligen behövligt! Jag har även hunnit möblerat om och det känns verkligen sjukt mycket större här nu. Nu ska jag gå och göra mig en macka och sen ska jag plugga lite matte, öva lite gitarr och sen väntar den renbäddade sängen.
 
Ikväll ska jag även se till att sätta mobilen på laddning så att jag inte försover mig igen, i morgon slutar jag ganska tidigt sen drar jag och tränar och sedan tillbaka till skolan igen för omprov. Egentligen behövde jag inte göra oprov eftersom att jag fick e på provet men jag kände att det behövdes eftersom att jag fått så pass ojämna betyg på de föregående proven. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar hur du stavar gitarr ;D

2013-05-13 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0