Onsdag.

Har nyss vaknat upp efter en powernap, är sjukt trött men ska plåga mig själv igenom allt plugg. I morgon har vi 2 prov, ett i matte och ett i naturkunskap, känns som skolan bombar oss med prov och läxor just nu.. 
 
Idag hade vi som sagt engelskanationella vilket gick bättre än väntat, eller ja i alla fall som det känns just nu. Förövrigt  varit sjukt trött och slut i skallen idag så jag åkte hem och vilade sista lektionen. Ska försöka att lägga mig någorlunda i tid ikväll ändå, men vi får se när jag är klar med plugget. Skulle helst av allt bara vara ute med kompisar nu när det är så fint väder, men det har jag ingen talan om, aja vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0