Söndag

Bjuder på en bild från i vintras när jag och min fina klass var och åkte madrass tillsammans i brist på andra bilder.
 

Hejsan, har tagit en lång sovmorgon och känner mig sjukt utvilad. Idag ska jag mest vara ute i det fina vädret, bättra på brännan lite och gå en lång promenad. Ikväll ska jag och träna sen får jag se vad som händer. Synd bara att jag alltid glömmer allt nödvändigt i stan när jag åker till mamma och pappa på helgerna. Både kameran och solglasögonen som jag egentligen inte har jätte stor användning för i stan ligger förstås i lägenheten och skrotar. Menmen.. kanske hittar några groteskt fula och gamla solglasögon som kan få komma till användning. Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0