Tre kassa mobilbilder från idag.

Idag har vi som sagt haft temadag och vi åkte till ålund för att göra lite olika aktiviteter, det var ganska roligt men hade inte med mig solglasögonen så fick väldigt ont i huvudet... När vi kom hem vid kvart över 6 så for jag hem, duschade och bytte om sedan drog jag och dansade. Har ännu inte hunnit äta någon middag men det får nog bli att ta en macka eller så.
 
I morgon är det också temadag men vet inte riktigt vad som väntar då. Sista dagen innan långhelg också, sjukt skönt! Efter skolan så kommer Ola också, sjukt vad jag saknat honom, han stannar förhoppningsvis till på fredag.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på förutom att vi ska gå på stan någon av dagarna, men vi hörs senare PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0