Värsta morgonen på länge..

 
Vaknade inte riktigt på rätt sida i morse.. Hade laddat mobilen på kvällen igår så jag sket i att ha den i laddaren i natt vilket var väldigt dumt av mig.. Vaknade först kl 6 men då var det två timmar innan väckaren skulle ringa så jag somnade om. Vaknade kvart över 9 och fick panik.. Skulle hinna duscha och började 20 i 10 så det blev sjukt stressigt. Men skyndande mig i alla fall och kom lite sent till första lektionen. 
 
Nu sitter jag här och har lunchrast och svenskan börjar om ungefär en halvtimme. Känner att detta kommer bli en stressig dag med allt som ska hinnas med men jag hoppas att jag inte bryter ihop totalt, aja hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0