Lanzarote - Del 2

 
Nu har brorsan fixat photoshop till mig eftersom att pixlr.com som jag brukar använda inte vill sammarbeta med min dator längre. Så här är andra delen av bilderna från resan, har en del plugg som ska tas igen eftersom att jag var borta förra veckan så tänkte bara att detta skulle bli ett snabbt inlägg, men nu har jag fått en till anonym kommentar som lyder : "Jag förstår ändå inte hur man ändrar storleken! Jag har 700px på bloggen på bilderna, men jag vill ändra till den storleken innan ja lägg upp dem på bloggen!"  Jag brukar ändra storleken på det redigeringsprogrammet jag använder genom att trycka på fliken som heter bild och sedan ändra bildstorlek och där skriver jag in 700, svårare än så är det inte!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0