En trist fredag helt enkelt.

Hej! Bilderna här ovan är från förra helgen då jag och mamma var ute på en liten fotoprommenad. Jag har egentligen aldrig fotat natur speciellt mycket, men ibland kan det vara lite roltigt att fota naturen då det finns så många fina motiv. Är inte alls speciellt bra på att fota natur men som man brukar säga, övning ger färdighet.
 
Har inte bloggat något på hela veckan och min ursäkt denna gång är att jag knappt varit hemma, i måndags och tisdags pluggade jag, i onsdags var jag och famijen ute och åt på allstar och sedan satte jag upp ett sminkbord som pappa köpt åt mig på ikea när han var i linköping och hämtade brorsan förra helgen. Igår var jag med Johanna och bakade hela kvällen och ikväll har jag suttit framför datorn och deeegat. Börjar inse att jag är dålig på att göra saker på helgen, sitter mest hemma och har myskväll med mig själv, kan dock bero på att jag är för trött för att göra något annat. 
 
Håller på att klura ut en video, typ 50 saker ni inte visste om mig, skulle det vara roligt att se? Sen funderar jag även på att göra en sminkvideo eftersom att det är några som undrat ifall jag kan göra en sådan, och om jag får tid och ork ska jag självklart göra en med, bara det att jag ALLTID failar med eyelinern så.. det kan bli intressant dedär med filmningen... Har ni något annat förslag på vad jag kan göra? för som ni märker så har jag ganska mycket bloggtorka så videos kanske skulle lätta upp det hela lite!
 

Kommentarer
Postat av: johannu

Gör båda videosarna!

2013-10-12 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0