Sötaste kommentaren jag fått i hela mitt liv.

Fick världens sötaste kommentar idag som löd såhär:
nu börjar de ha gått alldeles för lång tid sen du uppdaterade... JAG BEHÖVER LÄSA OM DITT LIV IDA!!!!!!! <3<3<3<3
 

Och ja jag vet att jag suger på att uppdatera nu för tiden men helt ärligt har jag inte så mycket intressant att skriva om, det jag gör på dagarna är att gå i skolan och på kvällen ligger jag antingen död i sängen, tränar eller pluggar. Senaste veckan har jag dock varit ute och gått väldigt mycket, i onsdags en mil, torsdags en och en halv och igår ca en mil så mitt liv är helt enkelt väldigt oitressant för tillfället. På fredag åker jag dock utomlands och efterso att det finns internet på hotellrummet kommer jag förmodligen kunna blogga lite då jag får tillfälle och fresta er lite med utlandsbilder när ni själva sitter hemma i kylan, MOHAHAH. Nä men då finns det mer att prata om och bilder att visa iaf!
 
Idag har jag faktiskt gett mig ett försök till en sminkvideo eftersom att det är många som velat att jag skulle göra en, dock failade jag 1000000 gånger i videon men ska iaf klippa ihop den nu så får vi hoppas att den är duglig nog att visas, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0