Begränsat internet.

Några random egopix från senaste veckan. Har pluggat, Tränat, pluggat, gått skola, pluggat, umgåtts med Amanda och Linus och pluggat lite mera, ja min vecka har mest bestått ut av plugg och helgen verkar följa samma spår. Har inte haft internet hemma på hela veckan eftersom att jag sett för mycket på idol via datorn så att internet tydligen tog slut. I helgen är jag hos mamma och pappa och vi har än så länge pratat ut om en massa saker som hänt senaste åren och det känns som vi kom varandra närmare riktigt mycket ikväll, det känns sjukt bra, som om en tyngd bara ramlade av från kroppen! Har även funderingar på att flytta hem till mina päron igen, är grymt less på att bo ensam faktiskt, men inget är bestämt än. Ikväll ska jag mysa med mamma och pappa med chips och dip framför idol, hare bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0