Fördelsedagsfirande.

Ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa där mormor, morfar och farmor var på besök för fördelsedagsfirande. Jag fyller nämligen år imorgon men har troligtvis inte tid att bli firad just i morgonkväll så det fick bli ikväll istället!  Öppnade även presenterna idag och fick det på bilden här ovan, mamma och pappa bidrog även med pengar till min nya kamera som jag köpte för någon månad som en tidig födelsedagspresent. Till helgen ska jag och mamma även åka till biboköp och köpa nya tallrikar och sådant, har ätit på efterrättstallrikar och i djuptallrikar i ett år i lägenheten nu så det är rätt välbehövligt!
 
Nu ska jag plugga lite innan jag ska sussa, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0