Första spinningpasset avklarat.

Bild från igår på mig och fina Nathalie.
 
Idag efter skolan var jag på mitt första spinningpass, det känns bra trots att det var sjukt jobbigt, dock vet jag inte riktigt om spinning var min grej! Ikväll blir det att plugga nk hela kvällen för i morgon har jag nkprov. Tror dock att jag kan de mesta så känner mig för en gångs skull inte stressad över ett prov. 
 
Känner att det går uppåt för mig i skolan nu, gör bort läxorna i tid så att jag slipper strässa upp mig i slutet, sjukt skön känsla är det verkligen när man känner att man hänger med och inte hamnar efter med allt jobb! Nu återgår jag till plugget så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0