Tisdag.

Bild från i somras.
 
Hej, eftersom att jag för tillfället är dränkt i läxor så har jag inte så mycket att skriva om och ännu mindre bilder att visa eftersom att inget roligt händer. Igår hade jag en riktig otursdag som började med att jag blev väckt (på min sovmorgon en och en halv timma innan jag tänkte stiga upp) av någon som borrade i väggen bredvid så att mina öron höll på att sprängas. Hade i princip otur hela dagen och feberfrossa hela kvällen, skulle även plugga till nkprovet men hade tappat bort papperna. Så jag for till skolan i morse endast för att få nya papper trots att jag kände mig sjuk. For dock till mormor och morfar efter första lektionen (ville inte fara hem för de skulle borra idag med). Har pluggat nästan hela dagen men fattar inte mer för det, mår dock bättre nu så vi får se ifall jag ska dansa ikväll eller inte. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0